tisdag 19 januari 2010

Dagen idag.


+ har ätit god mat i form av pasta och sås, en ofta förekommande kombination.
+ med Maria(+delfin) på brösten har jag vunnit en löpartävling mot en fyra-åring.
+ jag är själv hemma då Helle bara är med andra och kan titta på Animal Planet.
+ läser Bukowski under mitt täcke med en ficklampa och skrattar.

- är ensam och har inte mycket att göra.
- har jobbat och är superdupermegatrött.
- det är svinigt kallt, jag vill ha godis men det är ju K-A-L-L-T!
- mitt hår är flottigt.
- har TVÅ finnar i pannan.
- Samuel B. är inte här :(((((((

Slutsats: Inte en bra dag, kanske inte sämst, men inte bra. Övervägande dåliga saker. Men samtidigt, den är slut snart. Och jag kan ta på mig gummistövlar, ta hissen ner till dörren, gå ner för en trappa och gå in på 7-Eleven, godisparadiset.
Puss och kram/ Mathilda <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar