tisdag 5 januari 2010

Lov och slutet



Det är cirka 36 timmar kvar tills att skolan börjar.
Därför ska jag berätta vad jag har åstadkommit detta lov.
1. Jag har köpt massor av mat.
2. Varit på Biologiska museet och insett att det kanske inte var stans roligaste museum.
3. Tittat på I'm a Cyborg But That's Okay, äntligen och blivit förälskad.
4. Insett att det är bäst när det är som bäst.
5. Gått på nattliga promenader och tyckt att det var fantastiskt.
6. Druckit Whiskey på de nattliga promenaderna för att hålla mig varm.
7. Rymt.
8. Ätit lite av den maten jag köpt.
9. Varit onödigt full och gjort lite dumma saker.
10. Haft det kul.

Detta kan sammanfattas med; ett bra lov.

1 kommentar:

  1. Men hallå. Jag trodde vi skulle se I'm a Cyborg But That's Okay tillsammans :(

    SvaraRadera